Tanıtım Yazısı Alınırken Nelere Dikkat Edilmelidir ?

  Tanıtım yazısı uzun vadede en kullanışlı seo tekniklerinden birisidir. Sebebine gelecek olursak normal backlinkler örneğin footer, belirli bir zaman zarfında alınır ve o süre bitince backlink silinir. Backlinkin silinmesi de sitenin genel seosu durumundan pek olumlu bir durum değildir.

  Tanıtım yazıları ise genellikle en az 6 aylık veya aldığınız sitenin yayın hayatı boyunca sınırsız olmaktadır(Genellikle sınırsız ama bazen en az 6 aylık gibi ibarelere rastlıyorum). O nedenle tanıtım yazıları uzun vadede en kullanışlı SEO tekniklerinden birisidir.

Tanıtım Yazısı Alınırken Nelere Dikkat Edilmeli


  Peki tanıtım yazısı alınırken nelere dikkat edilmelidir ? En uygun tanıtım yazısı formatı nasıl olmalıdır ?

Tanıtım Yazısı Alınırken Dikkat Edilmesi Gerekenler



  • Tanıtım yazısı aldığınız site sitenizle alakalı kategoriden olursa fayda açısından daha iyi olur.
  • Yeni sitelerden tanıtım almamaya özen gösterin.
  • Her tanıtımda aynı anchor textlere link çıkışı yapmayın, anahtar kelimelerin alt kelimelerine de diğer tanıtım yazılarında link verin.
  • Her site için ayrı ayrı tanıtım yazısı hazırlamanız çeşitlilik açısından fayda sağlayacaktır.
  • Tanıtım alacağınız sitenin index sayısına, DA, PA gibi değerlerine dikkat edin, düşükse almayın.
  • Kendi anahtar kelimelerinizde sizden üst sırada olan sitelerden tanıtım yazısı alın.
  • Kendi domain adında otoriter veya belli başlı anahtar kelimelerde üst sıralarda yer alan sitelerden de tanıtım alabilirsiniz.
  • Tanıtım yazınız çok kısa olmasın, sitenizi en iyi şekilde tanıtın.
  • Tanıtım yazınızı yazarken anahtar kelime yoğunluğunun çok yüksek olmamasına dikkat edin.
  • Tanıtım yazısı alırken düzenlilik ve süreklilik ilkelerini uygulayın.


  Tanıtım yazısı alınırken dikkat edilmesi gerekenler konulu makalemizden bu kadar arkadaşlar. SEO Depom olarak makale hakkında sorularınız ve görüşleriniz varsa yorum kısmında belirtmenizden memnun oluruz,hepinize iyi günler.

Yorum Gönder