Backlink Alma Yöntemleri - Nerelerden Backlink Alabilirsiniz ?

  Bundan önceki makalelerimizden olan " SEO Nedir ? - Genel Hatlarıyla SEO " başlıklı makalemizde site dışı seo kısmında backlinklerin öneminden bahsetmiştik ve kısaca açıklamıştık. Kısaca başka bir siteden sitenize verilen bağlantılar olan backlinkler, hangi kaynaklardan alınabilir ? Backlink alma yöntemleri nelerdir, bu makalemizde farklı kaynakları listeleyeceğiz.

Backlink Alma Yöntemleri


1) Haber Siteleri

  Haber siteleri tanıtım yazısı satışlarında son dönemde iyice önem kazandı. Özellikle webmaster forumlarında news kayıtlı sitelerden tanıtım yazısı satışı başlıklı bir konu görmek kaçınılmaz artık.

  Piyasası da fazla yüksek değil ortalama bir haber sitesinden uygun fiyatlara tanıtım yazısı alabilirsiniz. Buradan aldığınız backlinkleri dofollow değilde nofollow vermek sizin yararınıza olacaktır.

2) Forum Siteleri

Backlink Alma Yöntemleri - Forum Siteleri


  Çeşitli forumların site tanıtım bölümüne tanıtım yazınızı ekleyebilir ve ilgili anahtar kelimelerinize backlink alabilirsiniz. Açık url barındıran tanıtım yazıları da katkı sağlayacaktır forum tanıtımlarında. Ayrı zamanda forum tanıtımları sitenin ilk site dışı seo adımlarından biridir.

3) Blog Backlink

  Alanında kaliteli ve yüksek değerlere sahip niche bloglardan tanıtım yazısı alabilirsiniz. Sadece tanıtım yazısı değil kişiyle anlaşırsanız aylık ücretlendirmeyle footer link de alabilirsiniz. Buda diğer bir backlink alma kaynaklarından biri.

4) Wiki Backlink

  Çeşitli wiki yani ansiklopedi sitelerine tanıtımınızı ekleyip backlink alabilirsiniz. Buda çeşitlilik açısından backlink alma konusunda size katkı sağlayacaktır.

5) Yorum Backlink

Backlink Alma Yöntemleri - Yorum Backlink


  En çok bilinen backlink alma yöntemlerinden biridir. Sitenizle alakalı kaliteli sitelere yorum yaparak backlink alabilirsiniz, yorum yaparken site adresi kısmına kendi site adresinizi, isim kısmına da anahtar kelimenizi girebilirsiniz.

  Ancak bazı kişiler anahtar kelime ismiyle yapılan yorumları onaylamıyor. O nedenle kendi isminizle veya domain adıyla yorum yapmanızda fayda var.

6) Sosyal Medya Backlink

Backlink Alma Yöntemleri - Sosyal Medya Backlink

  Sosyal medya hesaplarınızda aktif paylaşım yapmaya özen gösterin zira bazıları backlink olarak yansıyabilmektedir. Her yeni makale yayınladığınızda sosyal medya hesaplarınızda makalenin linkini ve güzel bir açıklamasını paylaşmanız sitenize ekstra fayda sağlayacaktır.

Backlink alma yöntemleri arasında sizin de bildiğiniz, kullandığınız bir kaynak varsa yorum kısmından belirtebilirsiniz. Hepinize iyi günler diliyorum.

Bundan bir önceki makalemiz 'Breadcrumbs Nedir ? Breadcrumbs Kullanımı ve SEO için Önemi' başlıklı makalemizi okumanızı şiddetle tavsiye ederiz.

Yorum Gönder